27 september 2010

Tröttare än tröttast!

Jag har haft en jätterolig helg som tog slut fort, vi har en sån här helg typ 1 gång om året kanske dröjer ännu längre ibland, sjukt! Men kul har vi, nästa gång åker vi till Jersey!
Igår blev jag lämnad ensam, ingen hemma :(
Känns alltid tomt, spec på söndagar!
Men de var bara att sova för att sen gå upp vid 7, det borde inte va lagligt att behöva gå upp tidigt, iaf inte på måndagar!
Nu har jag jobbat och är på väg till Stockholm igen på kursen, sen sova kvar hos Josse :), imorgon gå upp vid 5 och gå på frukostseminarium, sen tillbaka hem och jobba sen stupa i säng på kvällen, lovar jag! Haha

Sen när jag får tid över ska jag försöka skicka iväg en överraskning till mitt gudbarn som varit sjuk så länge!
Måste åka dit snart oxå, eller dom till oss :)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar