10 september 2010

Friday!

Helg igen, skönt!
Imorgon blir de fest nästan hela dagen, igen! När ska de ta slut :)
Snart kommer Therese hem från Jersey också, ska bli så kul, träffas ju inte så ofta, måste åka till henne snart, ta en resa dit i vår kanske.. Ja&Emil så vi kan träffa Jon också!

När Therese kommer hem så kommer jag & Susanna dra med henne på antingen en kräftskiva eller party i Linköping lr Sthlm, fred phelps, laxen och ba***ren :) det blir som gamla goda tider, längtar! Bara Emma som fattas, men vi får åka till henne och mysa istället :) längtar till hennes lilla bebis kommer, ska bli kul!

Nu ska jag göra vaniljpannacotta till middagen imorgon, går faktiskt att göra helt enligt LCHF och det ska jag ge mig på, smakar det likadant så är det ju kanon :)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar